לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

השכרת מזגנים ניידים

אוהלי ישראל – לא רק אוהלים

מיזוג נייד וחימום נייד

חברת אוהלי ישראל מספקת שירותי השכרת מזגנים ניידים ואמצעי קירור וחימום נוספים כגון תותחי חימום ניידים, חימום ע”י סולר, המספיק ל 6-8 שעות.
המזגנים מתאימים לאוהלים מבנים ניידים וארעיים וגם למבנים קבועים.

כל מה שחשוב לדעת על מיזוג נייד לאירועים

מזגנים ניידים להשכרה

חברת אוהלי ישראל מתמחה בהשכרת ציוד לאירועים ואצלנו אפשר למצוא מגוון רחב של פתרונות חימום וקירור עבור אירועים בחודשי הקיץ החמים ובחודשי החורף הקרירים, מכשירים חשמליים ולא חשמליים שעובדים על גז ו/או סולר, ומסוגלים להעניק מענה לכל הצרכים שלכם. ניתן להשכיר מזגנים לאירוע חד פעמי ואף לתקופה ממושכת. היתרון המשמעותי בהשכרת מזגן נייד הוא שאין צורך בהשקעה כספית גבוהה ובבניית התשתית למיזוג. מערכות המיזוג מגיעות ביחידות של 5 טון קירור כל אחת וניתן לקרר איתן מבנים ושטחים נרחבים כגון אוהלים והאנגרים.

אילו סוגי פתרונות חימום קירור לאירועים קיימים?

חברת אוהלי ישראל מספקת שירותי השכרת מזגנים ניידים ומגוון אמצעי קירור וחימום אחרים שנועדו להנעים את שהיית האורחים באירוע שלכם. אתם מוזמנים להשתמש בשירותי השכרת מזגנים ניידים שלנו, הכוללים מצננים ומאווררים שעושים עבודה מעולה ומאפשרים בילוי מרענן ונעים גם בימים החמים יותר של השנה או להשכיר אחד או יותר מאמצעי החימום שלנו. החורף הישראלי עשוי להטעות ולהעניק תחושה שהוא לא קר כל-כך. ובכל זאת, כאשר מזג האוויר קריר וישנן רוחות, האוויר עשוי להרגיש קר ממש כמו באירופה. בנוסף, מבנים רבים לא נבנו במיוחד עבור מזג אוויר חורפי, ולכן יש להתאים, למבנה בו מתקיים האירוע שלכם, טמפרטורה נוחה גם בימים קרים של חורף.

פתרונות חימום וקירור לאירועים

למי מיועדים תנורי חימום?

תנורי חימום נועדו לחמם כמובן, אך כיום ישנם פתרונות חימום שלא היו קיימים בעבר. הטכנולוגיה המתקדמת של היום מאפשרת להתאים לאירוע שלכם את הפתרון המתאים כך שאפשר בהחלט לערוך אירוע בחוץ (או באוהל) גם בחורף ולא רק בעונות המעבר הנעימות.

למה מיועדים מזגנים ניידים להשכרה?

מזגנים ניידים להשכרה מאפשרים פתרון קירור לחודשי הקיץ. אם אנחנו מארגנים אירוע בחוץ בימי הקיץ החמים זו האחריות שלנו לדאוג לכך שהמוזמנים ישהו במקום נעים ויעבירו את הזמן בכיף ובנוחות, אחרת, הם ימהרו לעזוב את האירוע ובזה אנחנו בוודאי לא מעוניינים. לטובת אירוע מוצלח, אתם צריכים לבחור את המזגנים המתאימים לאירוע שלכם – טמפרטורה נוחה ונעימה תעלה את סיכויי הצלחת האירוע. בנוסף כדאי לחשוב גם על פתרונות הצללה כגון גזיבו או שמשיה.

מהם היתרונות של מזגן נייד?

כל מי שמתכנן אירוע בקיץ כאשר מזג האוויר מתחמם והלחות עולה חייב לקחת בחשבון את מזג האוויר של הקיץ הישראלי. אנשים רבים רוצים לקיים אירוע במקום גמיש ולאו דווקא באולם אירועים או מסעדה למשל. בין אם מדובר על אירוע משפחתי או עסקי, מזגן נייד מאפשר לקיים את האירוע כמעט בכל מקום. בשילוב אוהל לאירועים, אפשר ליצור חלל בכל גודל כמעט, ממוזג, נעים ומזמין למרות מזג אוויר הביל בחוץ. זה הוא היתרון הגדול ביותר של מזגן נייד – אפשר להשתמש בו כמעט בכל מקום, בכל עומס חום ולחות. כל עוד בוחרים את המזגן הנכון החלל ירגיש נעים וקריר. בנוסף, מרבית המזגנים הניידים קלים לתפעול, הקטנים ניתנים אפילו להובלה ברכב פרטי, אפשר לחבר אותו לרשת החשמל או לגנרטור במידת הצורך כך שיש גמישות גבוהה מאוד בשימוש במזגן נייד.

מזגנים ניידים לאירועים

מה חשוב לדעת כשמזמינים מזגן נייד?

תפוקת קירור – הפרמטר החשוב ביותר בבחיר מזגן נייד היא תפוקת הקירור שלו. הדרך הפשוטה ביותר לאדם מן השורה להעריך את תפוקת הקירור של מזגן היא על ידי פרמטר שנקרא כוס סוס. מזגנים ניידים מתחלקים בגדול ל-3 קטגוריות. 1 כ"ס המתאים לחללי קטנים מאוד של כ-10 מטר מרובע, 1.25 כ"ס המתאימים לחללים של כ-15 מטר מרובע ומזגנים של כ-2.8 כ"ס המתאימים לחללים של כ-25 מטר מרובע. מזגנים תעשייתיים המתאימים לחללי ענק קיימים גם הם כמובן אך הם דורשים התייחסות מיוחדת ואם יש צורך בקירור חלל הגדול מ-25 מטר מרובע יש להתייעץ על כך עם חברה מקצועית בתחום שתוכל להתאים ציוד מיזוג אוויר נכון.

BTU – BTU הוא ראשי תיבות של British Thermal Unit. המונח מתייחס לכמות החום שהמזגן יכול להתמודד איתו בשעה אחת. כאשר מחפשים מזגן נייד יש לחשב את עומס החום בחלל ולשכור מזגן חזק מספיק שיכול להתמודד עם העומס כך שהקירור יהיה אפקטיבי. החישוב המקובל הוא 1 מטר מעוקב = 6 BTU, כל אדם בחלל = 500 BTU. לצורך הדוגמא ניקח חלל של 25 מטר מרובע שגובהו 3 מטרים ויכלול 30 איש.

25 מטר מרובע X 3 מטרים = 75 מטר מעוקב.

75 מטר מעוקב  X6 = 450 BTU

30 איש X 500 = 15000 BTU

15000+ 450 = 15450 BTU

לפי חישוב זה מזגן של כ"ס 1 שיכול להתמודד עם כ-9000 BTU לא יספיק כדי לקרר את החלל בצורה יעילה ויש צורך או במזגן נייד חזק יותר או בשניים קטנים.

קלות התקנה – מי שבוחר לשכור מזגן נייד ללא שירות התקנה חשוב שישים לב לדרישות ההתקנה של המזגן. ישנן מזגנים ניידים שניתן לחבר לרשת החשמל הרגילה, אחרים דורשים חיבור ספציפי, ישנם כאלו שניתן לחבר לגנרטור ואחרים שלא. יש לדעת היכן להניח את המזגן כך שלא יפריע לבאי האירוע מצד אחד ועדיין יהיה אפקטיבי ויקרר את החלל מצד שני. כמו כן, מי שמתכנן אירוע בסביבה חולית במיוחד או בקרבת מקור מים עדיף לו להתייעץ עם חברה מקצועית לגבי כיצד והיכן להתקין את המזגן כך שלא יינזק.

דירוג אנרגטי – המונח דירוג אנרגטי מתייחס ליעילות צריכת החשמל של המזגן. הדירוג הגבוה ביותר הוא A שמשמעותו היא למעשה פחות חשמל לאותה תפוקה. רצוי לבחור מזגן בעל דירוג אנרגטי A או B לחיסכון בעלויות החשמל.

ניקוז – כל מזגן כולל מזגן נייד מטפטף מים לתוך צינור ניקוז כחלק מפעולתו. יש לשים לב למקום הצינור כך שלא יפריע לאירוע אך גם לא יפריע לפעולתו התקינה של המזגן. ניתן להניח כלי קיבול מתחת לצינור או להוביל אותו לחור ניקוז.

רעש – מזגנים מטבעם נוטים להרעיש מעט, פעילות מנוע היא פעולה ששומעים אותה היטב. מומלץ לבחור מזגן שעבר ניקוי לאחרונה מכיוון שניקוי מוריד את רמת הרעש שהמזגן פולט. כמו כן, אפשר לבדוק במפרט של המזגן את מידת הזיהום האקוסטי הצפוי בדציבלים.

הובלה – ישנם מזגנים ניידים קטנים שניתן להוביל ברכב פרטי בעוד הגדולים יותר, אלו שמתאימים לאירועים בינוניים וגדולים דורשים הובלה ברכב גדול. אם החלטתם לשכור מזגן נייד ולהוביל אותו בכוחות עצמם למקום האירוע יש לבדוק אם הוא אכן נכנס ברכב פרטי.

שליטה על מהירות הפעלה – רצוי לבחור מזגן לו מספר מהירויות הפעלה לשליטה על עוצמת המיזוג בזמן האירוע.

שעון שבת –  ישנן מזגנים ניידים שניתן לחבר לשעון שבת.

איך בוחרים תנור חימום או מזגן להשכרה?

התייעצו איתנו למציאת הפתרון המתאים עבורכם. הנושאים שחשוב להתייחס אליהם הם:

מהו גודל החלל בו יתקיים האירוע?
מהו אופי האירוע?
מהי כמות האנשים שצפוייה להיות בו?
מהן הפעילויות המתוכננות להיות באירוע?
מהו המשך המתוכנן של האירוע?
מתעניינים בשירותי השכרת מזגנים ניידים וציוד חימום לאירועים?

על ידי שאלות אלו נוכל להתאים לכם את פתרון החימום המיטבי לאירוע. נשמח לסייע לכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר לאירוע שלכם.

מיזוג וחימום אוהלים
אוהלים עם מיזוג אוויר
מיזוג וחימום נייד
אוהל ממוזג במרכז פרס לשלום
מיזוג נייד לאירועים

מאמרים בנושא מזגנים ניידים לאירועים:

מיזוג נייד לאירועים

אוהל ממוזג

אירוע באוהל אפשרי בכל עונות השנה תודות ליחידות מיזוג אוויר מתקדמות – ניידות, שקטות ואפקטיביות

קרא עוד »
אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.