לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

השכרת מזגנים ניידים

אוהלי ישראל – לא רק אוהלים

מיזוג נייד וחימום נייד

חברת אוהלי ישראל מספקת שירותי השכרת מזגנים ניידים ואמצעי קירור וחימום נוספים כגון תותחי חימום ניידים, חימום ע”י סולר, המספיק ל 6-8 שעות.
המזגנים מתאימים לאוהלים מבנים ניידים וארעיים וגם למבנים קבועים.

כל מה שחשוב לדעת על מיזוג נייד לאירועים

מזגנים ניידים להשכרה

חברת אוהלי ישראל מתמחה בהשכרת ציוד לאירועים ואצלנו אפשר למצוא מגוון רחב של פתרונות חימום וקירור עבור אירועים בחודשי הקיץ החמים ובחודשי החורף הקרירים, מכשירים חשמליים ולא חשמליים שעובדים על גז ו/או סולר, ומסוגלים להעניק מענה לכל הצרכים שלכם. ניתן להשכיר מזגנים לאירוע חד פעמי ואף לתקופה ממושכת. היתרון המשמעותי בהשכרת מזגן נייד הוא שאין צורך בהשקעה כספית גבוהה ובבניית התשתית למיזוג. מערכות המיזוג מגיעות ביחידות של 5 טון קירור כל אחת וניתן לקרר איתן מבנים ושטחים נרחבים כגון אוהלים והאנגרים.

אילו סוגי פתרונות חימום קירור לאירועים קיימים?

חברת אוהלי ישראל מספקת שירותי השכרת מזגנים ניידים ומגוון אמצעי קירור וחימום אחרים שנועדו להנעים את שהיית האורחים באירוע שלכם. אתם מוזמנים להשתמש בשירותי השכרת מזגנים ניידים שלנו, הכוללים מצננים ומאווררים שעושים עבודה מעולה ומאפשרים בילוי מרענן ונעים גם בימים החמים יותר של השנה או להשכיר אחד או יותר מאמצעי החימום שלנו. החורף הישראלי עשוי להטעות ולהעניק תחושה שהוא לא קר כל-כך. ובכל זאת, כאשר מזג האוויר קריר וישנן רוחות, האוויר עשוי להרגיש קר ממש כמו באירופה. בנוסף, מבנים רבים לא נבנו במיוחד עבור מזג אוויר חורפי, ולכן יש להתאים, למבנה בו מתקיים האירוע שלכם, טמפרטורה נוחה גם בימים קרים של חורף.

פתרונות חימום וקירור לאירועים

למי מיועדים תנורי חימום?

תנורי חימום נועדו לחמם כמובן, אך כיום ישנם פתרונות חימום שלא היו קיימים בעבר. הטכנולוגיה המתקדמת של היום מאפשרת להתאים לאירוע שלכם את הפתרון המתאים כך שאפשר בהחלט לערוך אירוע בחוץ (או באוהל) גם בחורף ולא רק בעונות המעבר הנעימות.

מזגנים ניידים לאירועים

למה מיועדים מזגנים ניידים להשכרה?

מזגנים ניידים להשכרה מאפשרים פתרון קירור לחודשי הקיץ. אם אנחנו מארגנים אירוע בחוץ בימי הקיץ החמים זו האחריות שלנו לדאוג לכך שהמוזמנים ישהו במקום נעים ויעבירו את הזמן בכיף ובנוחות, אחרת, הם ימהרו לעזוב את האירוע ובזה אנחנו בוודאי לא מעוניינים. לטובת אירוע מוצלח, אתם צריכים לבחור את המזגנים המתאימים לאירוע שלכם – טמפרטורה נוחה ונעימה תעלה את סיכויי הצלחת האירוע. בנוסף כדאי לחשוב גם על פתרונות הצללה כגון גזיבו או שמשיה.

איך בוחרים תנור חימום או מזגן להשכרה?

התייעצו איתנו למציאת הפתרון המתאים עבורכם. הנושאים שחשוב להתייחס אליהם הם:

מהו גודל החלל בו יתקיים האירוע?
מהו אופי האירוע?
מהי כמות האנשים שצפוייה להיות בו?
מהן הפעילויות המתוכננות להיות באירוע?
מהו המשך המתוכנן של האירוע?
מתעניינים בשירותי השכרת מזגנים ניידים וציוד חימום לאירועים?

על ידי שאלות אלו נוכל להתאים לכם את פתרון החימום המיטבי לאירוע. נשמח לסייע לכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר לאירוע שלכם.

מיזוג וחימום אוהלים
אוהלים עם מיזוג אוויר
מיזוג וחימום נייד
אוהל ממוזג במרכז פרס לשלום
מיזוג נייד לאירועים

מאמרים בנושא מזגנים ניידים לאירועים:

מיזוג נייד לאירועים

אוהל ממוזג

אירוע באוהל אפשרי בכל עונות השנה תודות ליחידות מיזוג אוויר מתקדמות – ניידות, שקטות ואפקטיביות

קרא עוד »
אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.