לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

ציוד נלווה להשכרה

אוהלי ישראל – לא רק אוהלים

השכרת ציוד לאירועים

חברת אוהלי ישראל מספקת שירותי השכרת ריהוט וציוד לאירועים פרטיים ועיסקיים.

איזה ציוד תמצאו אצלינו?

חברת אוהלי ישראל מספקת שירותי השכרת ריהוט וציוד לאירועים פרטיים ועיסקיים. הלקוחות שלנו נהנים ממבחר רב של ציוד להשכרה ובאיכות גבוהה ועם תודעת שירות ויחס אישי.
השכרת ציוד לאירועים היא לא רק בחירה של שולחנות וכיסאות אלא בחירת קונספט עיצובי לאירוע כי לריהוט בו תשתמשו באירוע שלכם ישנה השפעה מכריעה על היופי והאווירה. לכן חשוב שתעשו את הבחירה שלכם בצורה מקצועית ואצל ספק אמין ומקצועי שיתן לכם גם יעוץ בבחירת הריהוט וגם מענה אמיתי בזמן האירוע.
אנו עוסקים גם בהשכרת שולחנות והשכרת כיסאות ללקוחות עסקיים ופרטיים לתקופות קצרות או ממושכות במגוון רחב של גדלים וסוגים.

אם אתם מארגנים אירוע פרטי או עסקי שאינו מתקיים באולם מסודר שיש בו את כל הציוד הנדרש אתם זקוקים להשכרת ציוד לאירועים. לפעמים מדובר בציוד לאירוע מלא, לפעמים בציוד חלקי ולפעמים להשלמות לציוד הקיים באולם עצמו. כך או כך, חברת אוהלי ישראל עומדת לשירותכם.

בחברת אוהלי ישראל ניתן למצוא ציוד לאירועים מסוגים מגוונים: גנרטורים, אוהלים מסוגים שונים, שולחנות, כיסאות וכל סוג אחר של ריהוט גן שאתם יכולים לחשוב עליו בסגנונות שונים, פינות זולה עם מחצלות, פופים או כסאות נוח ועוד. למעשה, ניתן לשכור אצלנו את כל הציוד לכל אירוע, בכל מידת פאר או פשטות נדרשת, ואנו נעזור לכם להתאים את הציוד והריהוט לאופי האירוע ולתקציב שלכם.

טיפים להשכרת ציוד

בבואכם להשכיר ציוד לאירועים, ובכדי להפוך את האירוע שלכם לחגיגה ייחודית ומרגשת, או לכנס מקצועי מוצלח, אנו ממליצים לקחת בחשבון כמה דגשים אשר בעזרתם תוכלו להיערך לאירוע באופן המיטבי ביותר, ולקיים אירוע פרטי או עסקי אידיאלי עבורכם.
1. סגנון האירוע – חשוב לזכור שלציוד ולריהוט אותו תבחרו לאירוע שלכם, השפעה מכרעת על האווירה והסגנון של האירוע. על כן, ישנה חשיבות מרבית לבחירת ציוד בליווי צוות מקצועי ומיומן, אשר לוקח בחשבון גם את הפרטים הקטנים ביותר.
2. קהל היעד – הגדרת קהל היעד תסייע לכם בבחירת הציוד המתאים לאירוע שלכם. ריהוט וציוד לקהל צעיר ומקפץ שונה בתכלית מהציוד אותו תבחרו עבור קהל לקוחות עסקיים או חתונה בה רוב האורחים הינם בגילאים מבוגרים.
3. הצוות המקצועי של חברת השכרת הציוד ולוח הזמנים – חשוב לתאם מראש ולבדוק עם הצוות המקצועי את זמני הרכבת ופירוק הציוד אותו השכרתם.
4. טכנולוגיה – חשוב לקחת בחשבון עזרים טכנולוגיים נוספים הנדרשים לאירוע שלכם כגון: ציוד מוזיקה והגברה, מחשבים ומקרנים, חימום ומיזוג נייד ועוד, ולבדוק מראש האם החברה ממנה בחרתם להשכיר את הציוד מספקת עבורכם את כל הדרוש, או שעליכם לקחת ספקים נוספים.
5. איכות הציוד – בטיחות בראש ובראשונה. חשוב לוודא טרם השכרת הציוד את איכותו והאופן בו הוא מתוחזק. עליכם מוטלת האחריות לבטיחות באי האירוע והמוזמנים שלכם.
6. העדיפו חברה מקצועית ובעלת ניסיון על פני חברה לא מוכרת שאין לדעת איזה ציוד ואיזה שירות תקבלו בה ברגע האמת.
7. כאשר מדובר בריהוט כמו שולחנות וכסאות, תמיד הזמינו כ- 10% יותר מכמות הצפויה.
8. אל תוותרו על התייעצות עם אנשי המקצוע של החברה שיכולים לעזור לכם לחסוך בעלויות מצד אחד ולשכור את כל הציוד הדרוש לכם מצד שני, בלי שתשכחו דבר.

השכרת ציוד לאוהלים

מתי צריך לשכור ציוד לאירוע?

ברוב המקרים בהם נערכים האירועים במתחם סגור ומסודר לא יהיה צורך בהשכרת ציוד נוסף, כיוון שבמקום יש בדרך כלל את כל הדרוש. בחלק מהמקרים, אם תרצו להוסיף ציוד מיוחד כמו פינת זולה לדוגמא, יכול להיות שתצטרכו לשכור את הציוד באופן עצמאי ולהביא אותו לאירוע, כיוון שמדובר בציוד שאינו בנמצא בכל מקום. באירועים המוקמים מאפס על ידי מפיק מטעמכם או בכוחות עצמכם, יהיה צורך בהשכרת ציוד רב, המשתנה בהתאם למיקום האירוע ואופיו: אירועים עסקיים, השקות חגיגיות, אירועים משפחתיים כמו בר או בת מצווה וחתונה, מסיבות על חוף הים, ובעצם כל אירוע הנערך בחוץ.

איך מוצאים חברה המציעה ציוד לאירועים להשכרה?

למצוא חברה להשכרת ציוד לאירועים זו אינה בעיה. הבעיה היא איך יודעים שמדובר בחברה אמינה ומקצועית, שיש לה ניסיון בתחום ושהיא מציעה הן את הציוד הטוב ביותר והן את אנשי המקצוע המנוסים ביותר שיסייעו לכם בהחלטה על הציוד הנדרש, בבחירת הציוד והריהוט והתאמתו העיצובית לאירוע, למקום, ולקונספט. המלצות של אחרים בוודאי יעזרו, ואם אתם כבר באינטרנט, חפשו חוות דעת על החברות הרלבנטיות עבורכם.

הפקת אירוע היא משימה לא פשוטה, ואנו בחברת אוהלי ישראל מודעים לכך היטב. לכן אנחנו עושים כל שביכולתנו להקל עליכם, לא רק בעזרת המבחר הגדול של ציוד לאירועים שקיים אצלנו, אלא גם בעזרת השירות המקצועי שלנו, שמבטיח התאמה מלאה של הציוד לצרכים שלכם והדרכה מלאה על השימוש הנכון בציוד.

איזה ציוד נלווה ניתן להשכיר?

אוהל ממוזג במרכז פרס לשלום
מיזוג נייד לאירועים
גדר של אוהלי ישראל
גדרות ומחסומים לאירועים רבי משתתפים
במה איכותית לאירוע
גדרות ומחסומים לאירועים
במה ופודיום לאירוע
במות לאייר
מיזוג וחימום נייד
גידור במות