לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

סוגי כסאות לאירועים

   

בעבר אם רציתם לחגוג אירוע, מסיבה או לערוך כנס לעובדים שלכם, הייתם מחויבים לחפש לעצמכם מקום שיוכל להכיל את כמות המוזמנים שלכם, יהיה מעוצב על פי טעמכם, ואם לא אז נאלצתם להתפשר, וגם יעמוד בתקציב שלכם. וכך בעצם השכרתם את המקום לערב אחד, בעלויות לא נמוכות, וזו הייתה רק ההתחלה מבחינת ההוצאות. בהמשך נאלצתם להוסיף כסף על עיצובים מיוחדים, ריהוט יוצא דופן שרציתם להוסיף ועוד הוצאות שלא תמיד היו מתוכננות מראש.

לשמחתנו במהלך השנים האחרונות אנשים מעוניינים לחגוג את האירועים והשמחות שלהם בצורה קצת יותר מקורית, והרבה פעמים במקומות שאינם הוגדרו מראש לצורך כך, גני אירועים ואולמות אירועים, אלא מוציאים את האירועים אל הטבע או אל מרחבים עירוניים פתוחים. המשמעות מבחינה כלכלית היא שאין צורך ל”השכיר” מקום לליל האירוע, אלא מקומות בטבע הופכים להיות המרחב ליצירת מקום האירוע. וכך, מעבר לשינוי המרענן במקום האירוע, ותחושה טבעית משוחררת ומהנה, הרווחנו גם הפחתה וחיסכון בעלויות.

כאשר מפיקים אירוע באופן עצמאי יש לחשוב על כל הפרטים, גדולים וקטנים בכדי להבטיח את הצלחתו. לאחר שבחרתם מקום על פי כמות המוזמנים הצפויה שלכם, ויש לכם רעיון וכיוון לגבי אופי האירוע והאווירה אותה אתם רוצים לייצר, זה הזמן להחליט על ריהוט הכולל שולחנות, כסאות, ריהוט גן, ריהוט אלטרנטיבי ומזנוני אוכל.

בדרך כלל כאשר חוגגים אירוע בטבע הוספת ריהוט גן משלים לצורך יצירת אווירה טבעית, פסטוראלית ומשוחררת, כזו שתאפשר לאורחים שלכם לנוע בחופשיות ולהתמקם בנוחות במרחב, ולתת להם תחושה ביתית ונעימה, מומלצת ביותר, ומוסיפה רובד נוסף לאירוע, ותורמת להצלחתו.

לחברת אוהלי ישראל,אשר מתמחה בתחום הריהוט לאירועים, ומציעה את כל האפשרויות לבחירת חבילת מוצרים מלאה לצורך הפקת אירוע באופן עצמאי, קיימים מגוון רחב מאוד של כיסאות מסוגים רבים ושונים, והיא מספקת פתרונות ישיבה מתקדמים, בטוחים, איכותיים, נוחים, מעוצבים ויפים, למוזמנים ולאורחים שלכם, במגוון אירועים שונים.

הכיסאות אותם ניתן להשכיר בחברת אוהלי ישראל קיימים במבחר גדול מאוד של צבעים, חומרים (כסאות פלסטיק, כסאות עץ, כיסאות מפזול ברזל, כיסאות עם ריפוד, ספות וכורסאות), גדלים וגבהים, ומאפשרים לכם טווח גדול של אפשרויות על פי צרכי האירוע המיוחד שלכם. בנוסף, לחברת אוהלי ישראל כיסאות גן, כיסאות מתקפלים וכיסאות פלסטיק במלאי רחב מאוד וברמת נוחות ובטיחות מקסימלית, אשר מתאימים לכל כמות של אורחים או מבקרים באירועים או בכנסים. כמו כן, ברשות חברת אוהלי ישראל מלאי של מערכות סלוניות, ריהוט גן מפורזל, פופים, פינות ישיבה אלטרנטיביות לרביצה ומנוחה, ועוד מגוון רחב של אפשרויות במגוון עיצובים ובהתאמה לקונספטים רחבים של אירועים ומסיבות, במרחבי הטבע ובמרחבים עירוניים, בכל עונה ובכל מזג אויר.

כיסאות לאירועים

אתם מוזמנים לקבוע פגישה עם צוות המומחים של חברת אוהלי ישראל, אשר תסייע לכם בבחירת הציוד הדרוש לאירוע שלכם, ותוביל אתכם צעד צעד מתכנון האירוע ועד להצלחתו. אנשי המקצוע המיומנים שלנו יסייעו לכם בבחירת כיסאות המתאימים לסוג האירוע שלכם, החל מסגנון כיסאות בעלי מראה יוקרתי לאירוע מפואר, אירוע רגוע בחוף הים עם כיסאות וריהוט אלטרנטיבי בעל מראה טבעי, אירוע חברה פורמאלי עם כיסאות נוחים ובעלי מראה אורבאני תעשייתי ועוד.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.