לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

איך להפיק אירוע בטבע בחורף

   

אין ספק שיש לנו מדינה עם טבע יפהפה ומיוחד במינו. בחורף, הנופים הייחודיים שלנו אף מקבלים אופי שונה ויפה עוד יותר – פתאום הירוק הופך ירוק יותר, פרחים כמו כלניות ורקפות מכסים אזורים נרחבים ואפילו האוויר פתאום מרגיש צלול יותר. דווקא כשהחום המכביד של הקיץ מתחלף בקרירות הנעימה של חורף, רבים מרגישים שהם יכולים פתאום יותר להסתובב בטבע, לספוג קצת מהשלווה הנעימה שבו ולבלות יותר ויותר זמן במקומות פתוחים ויפים – הרחק מהזיהום והרעש של הערים הגדולות.

זו הסיבה שאנשים רבים בוחרים גם לערוך את האירועים שלהם בחורף בחוץ תחת כיפת השמיים. הדבר לא רק הופך את האירוע למיוחד יותר, אלא גם עוזר לצמצם את העלויות הגבוהות שכרוכות בהשכרת אולם או גן אירועים. אולם, למרות שמדינת ישראל לא ידועה בחורפים הקשים שלה – הגשם והרוחות תמיד יכולים להפתיע ולחרב את האירוע שעמלתם עליו חודשים ארוכים.

איך מפיקים אירוע בטבע?

בגלל האקלים הייחודי במדינה שלנו, הישראלים תמיד ידעו יותר כיצד להתגונן מחום קיצוני, אך נראה כי כאשר קור קיצוני מגיע למחוזותינו, אנחנו מאבדים את העשתונות ומרגישים חסרי אונים מולו. עם זאת, כל מה שצריך כדי להבטיח אירוע מוצלח בכל מזג אוויר גם בעונה הקרה, זה פשוט לדאוג לקירוי מתאים.

מגוון רחב של אוהלים להשכרה מוצעים כיום במחירים משתנים ובמגוון רחב של גדלים וסגנונות – כך שזה לא מסובך מדי לספק הגנה מהגשם גם באירועים בחיק הטבע ולהבטיח ששום טיפה של גשם לא תהרוס לכם את התוכניות.

מיזוג אויר: חיוני גם בחורף

עוד נקודה שחשוב לזכור – זה שאתם בטבע זה ממש לא אומר שאתם חייבים להיות נתונים לחסדיו של מזג האוויר ולקבל אותו כמצב מוגמר. אם אתם משכירים אוהלים לאירועים שלכם, תוכלו תמיד לשדרג אותם גם עם מערכת מיזוג אוויר נייד. אוהל ממוזג אמנם נחשב מבוקש יותר בקיץ – אך גם בחורף הוא בהחלט יעזור לכם להתגונן מהקור הקיצוני שעלול להופיע ולאיים על הצלחת האירוע.

אירוע בטבע בחורף

אל תשברו את הראש לבד

תכנון אירוע כולל לא מעט מטלות שצריך לטפל בהן ולעיתים נדמה כי הרשימה לא נגמרת. אנחנו ב”אוהלי ישראל” מלווים כבר זמן רב אירועים מסוגים שונים – ממפגשים משפחתיים ואינטימיים ועד לכנסים מקצועיים של ארגונים מובילים בישראל. לכן אנחנו יודעים בדיוק איך להתאים את הציוד לצרכים שלכם ולעזור לכם לארגן אירוע בלתי נשכח – בהתאם לתקציב ולקהל שלכם.

אנחנו יכולים לסייע לכם בהשכרת אוהלים לאירועים – אבל לא רק. באוהלי ישראל יש מאגר רחב ואיכותי של שירותי מיזוג אוויר, הצללה וכן ציוד נלווה שנחשב חיוני לכל אירוע – לרבות ריהוט גן, כיסאות, שולחנות, במות, הגברה ותאורה. תנו למומחים שלנו לטפל בכל ההיבט הלוגיסטי של הפקת האירוע כדי שאתם תוכלו להתפנות לדבר החשוב ביותר – להבטיח חווה נעימה, מהנה ובלתי נשכחת לכל אחת ואחד מהאורחים שלכם.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.