לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

10 דברים שלא מתפשרים עליהם בהפקת אירועים

   

כשאתם מתכננים אירוע, אתם בוודאי רוצים לעשות הכול כדי להבטיח את החוויה המושלמת לאורחים. אם אתם לא מפיקי אירועים מקצועיים, לפעמים מדובר באתגר לא פשוט בכלל. כדי לעזור לכם לצלוח אותו בגבורה, ריכזנו 10 דברים שאתם חייבים לדאוג להם בשביל אירוע מנצח:

א. ציוד מקיף ואיכותי

השכרת ציוד לאירוע צריכה להיות אחד מהצעדים הראשונים בדרך לחוויה המושלמת. הציוד הבסיסי לאירוע כולל כמובן שולחנות, כיסאות, במה, תאורה והגברה. השכרת ציוד לאירוע בים מחייבת גם אביזרים נוספים כמו גנרטור ופתרונות הצללה.

ב. הלוקיישן המושלם בשבילכם

רוצים אולם או גן אירועים? או שאתם בכלל רוצים לארגן אירוע קסום תחת כיפת השמיים? אם בחרתם באירוע בחוץ, כדאי לקחת בחשבון גם השכרת אוהל לאירוע, אשר יאפשר לאורחים ליהנות מצל ומהגנה מכל תנאי מזג האוויר.

ג. מיזוג אוויר נייד

אנחנו חיים במדינה עם מזג אוויר די מטורף. בקיץ כמעט בלתי אפשרי לעזוב את המזגן ובחורף אף אחד לא יודע איך באמת ייראה מזג האוויר מחר. לכן, אם אתם מתכננים אירוע בחוץ, כדאי לשכור מיזוג אוויר נייד, אשר יבטיח ששום דבר לא יהרוס את המפגש המיוחד שלכם.

ד. תכנון מקדים

אף אירוע לא יהיה באמת מושלם אם לא תתכננו אותו כמו שצריך. חשוב שלא לסמוך על זה שאנשים ייהנו בכל מקרה גם בלי תוכנית – ולראות איך אתם מייצרים תוכן מעניין ומהנה שיעצים את החוויה.

ה. פלייסליט מנצח

מוזיקה משפיעה מאוד על מצב הרוח, האנרגיה וההנאה מהאירוע. לכן, חשוב להרכיב מראש את הפלייליסט שמתאים בדיוק לאורחים ולאופי האירוע – וכמובן שכדאי להיעזר בגורם מקצועי כמו דיג’יי או להקה אם רוצים באמת לשדרג את המפגש.

ו. תוכנית אומנותית

בין אם אתם מתכננים חתונה, בר מצווה, מפגש עסקי או אירוע חברה – כדאי שהאירוע יכלול גם תוכנית אומנותית – הופעה קצרה, סרטונים מצחיקים, נאום מרגש או כל דבר אחר שעולה בדמיונכם ויכול להפיח חיים באירוע.

ז. אוכל מגרה

זה לא סוד שהאוכל באירוע משפיע מאוד על ההנאה ממנו. חשוב לבחור בשירות הסעדה (קייטרינג) שאתם יכולים לסמוך עליו וכמובן לטעום לפני שמקבלים החלטה.

ח. צלם תותח

התמונות הן מה שבסופו של דבר יישאר כזיכרון מתוק מהאירוע, לכן חשוב לוודא שאתם בוחרים בצלם שאתם יכולים לסמוך עליו שיתעד את הרגעים הקסומים ביותר וישאיר לכם מזכרות שתוכלו להתענג עליהן.

ט. בר אקטיבי

רוצים שהאורחים באמת ייהנו מהאירוע שאתם רוקמים בשבילם? אלכוהול הוא ללא ספק הדרך הקלה והיעילה ביותר לדאוג שהחיוך לא ירד מהפנים שלהם.

הפקת אירוע

י. תוכנית גיבוי

גם אם תכננתם הכול בדיוק “לפי הספר”, עדיין דברים יכולים לפעמים להשתבש. חשוב לוודא שיש לכם גם תוכנית גיבוי למקרה כזה, שכוללת מיקום אלטרנטיבי, שירות קייטרינג חלופי ועוד.

לתכן אירוע בקלות ובלי דאגות

מרגישים שאתם צריכים עזרה בתכנון האירוע המושלם? לחברת אוהלי ישראל יש ניסיון עשיר בתכנון לוגיסטי של אירועים ואנחנו נשמח ללוות אתכם בתהליך הזה ולהסיר דאגה מליבכם. אנחנו נוכל לסייע לכם להשכיר ציוד איכותי ואמין לאירוע, נבחר אוהלים שמתאימים לצרכים שלכם ונעשה הכול כדי לייצר ביחד איתכם חוויה בלתי נשכחת.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.