לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

מהם האירועים שיצטרכו השכרת אוהל בקיץ 2019

   

הנטייה הטבעית שלנו היא לחגוג ולציין אירועים משמעותיים בחיינו בחודשי הקיץ, לעומת חודשי החורף בהם אנו נוטים להסתגר ולהתכנס בביתנו, על מנת להתחמם עם בני משפחתנו והקרובים לנו. למרות שגם בחורף ניתן לקיים אירועים, מסיבות וכנסים באווירה חמימה ונעימה, חודשי הקיץ הם המועדפים עלינו בדרך כלל על מנת לקיים את האירוע שלנו, פרטי או עסקי. שעות האור הארוכות, הקלות בה המשתתפים נהנים לצאת מהבית ולהשתתף בחגיגה, תחושת החופש, מזג אויר נעים בערבים והנאה מהנופים שהטבע מעניק לנו, מעלים משמעותית את קיום האירועים בחודשי הקיץ.

יחד עם זאת, הקיץ מהווה אתגר משמעותי אותו יש לקחת בחשבון, בין אם אנו מקיימים אירוע פרטי או עסקי, וזאת בשל מזג האוויר החם השורר בחודשי הקיץ במשך רוב שעות היממה, לו משמעות גדולה והוא משמש פרמטר עיקרי אליו יש להתייחס בכובד ראש, בעת תכנון האירוע.

הפתרון האידיאלי להצללת אירועים ומיזוג מתחמי אירוע פרטי או עסקי, לשם קיום תנאים אופטימאליים לאירוע ולאירוח בחודשי הקיץ החמים, הוא שימוש באוהלים אותם יש אפשרות לשכור לתקופות קצרות של שעות בודדות או ימים אם מדובר על אירוע או כנס מתמשך.

אילו אירועים יזדקקו להשכרת אוהלים בקיץ הקרוב?

אירועים בטבע

השכרת אוהלים בעונת הקיץ מאפשרת לקיים חגיגות נפלאות בחיק הטבע, על שפת נחלים, ובחופי הים ומשמשת הצללה של המתחם בו מתקיים האירוע וכן מיזוג נייד בהתאם לצורך. באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ניתן לספק למתחם האוהל את כל הדרוש להצלחת האירוע, וניתן להפכו לחלל בו אפשר לקיים מסיבת ריקודים, הקמת מזנוני אוכל להנאת המוזמנים, וכל זאת במתחם נעים וממוזג, מוצל ובמידה ומזג האוויר מאפשר זאת, הנאה מבריזה קיצית נעימה בשעות הערב, לצד שהות באווירה פסטורלית.

כנסים מקצועיים

כנס או אירוע חייב להיות מתוכנן לפרטי פרטים, על אחת כמה וכמה בחודשי הקיף בהם יש לקחת בחשבון את האזור בו עתיד להיערך הכנס, וחשוב שיהיה באזור נוח ומוצל, בו ניתן יהיה להבטיח טמפרטורות נעימות בכל שעות היום והנאה מרובה של המוזמנים. כנסים עסקיים, לרוב נמשכים מספר ימים ומתקיימים במשך כל שעות היממה, על כן יש לדאוג לאפשרות לשינויי טמפרטורה: הצללה מספקת בשעות הבוקר המוקדמות ושעות הערב הנעימות, ומיזוג המתחם בשעות עומס החום, כל זאת על מנת שבאי הכנס יוכלו ליהנות משהות נעימה ותנאי אירוח אופטימאליים.

אירועי חברה וימי כיף

גם באירועי חברה במהלך חודשי הקיץ, יש לדאוג להצללה מספקת עבור העובדים והמשתתפים באירוע, והתאמת מתחם האירוע לאקלים המקומי, בכדי להנעים את שהותם, ולספק להם חוויה נעימה וחיובית, על ידי הורדת הטמפרטורה ושהות באווירה רגועה ונינוחה.

מסיבות ואירועים פרטיים

מסיבות רווקות/ים, מפגשי חברים על חוף הים, אירועים במהלך החגים – יום העצמאות וחג השבועות אשר מתקיימים בעונה החמה, יזדקקו לאוהלי אירוח לצורך הצללה ומיזוג בהתאם לצורך, על מנת לאפשר לבאים שהות מהנה בצורה מקסימאלית ובתנאים הנוחים ביותר. בבחירת הציוד הנכון, יש אפשרות לייצר שכבת הצללה והגנה מפני השמש מבלי להסתיר את הנוף הפתוח, וליהנות מנוף טבעי ושליו.

אוהל לאירוע

סוכת אבלים

לצערנו לא רק לאירועים משמחים וכנסים מקצועיים מגיעים עשרות ומאות אנשים אותם יש לארח בתנאים אופטימאליים, אלא גם בתקופות אבל מגיעים רבים לנחם את המשפחה האבלה. בחודשי הקיץ החמים חשוב לדאוג למזג אויר נוח ומוצל עבור בני המשפחה והקרובים המגיעים לנחמה, במשך כל שעות היממה. גם במקרים אלו השכרת אוהל מהווה פתרון אידיאלי לסוכת אבלים.

חברת אוהלי ישראל, בעלת ניסיון של שנים בהקמת ותכנון אירועים בשטח, תעניק לכם את הפתרון המדויק לאירוע שלכם. לאוהלי ישראל מגוון רחב של פתרונות להצללת אירועים ואינספור סוגים של אוהלים, המשרים אווירה יוקרתית ומקצועית, לצד בטיחות ברמה גבוהה של הציוד. הצוות המקצועי של חברת אוהלי ישראל הינו בעל ידע עשיר, יסייע לכם בתכנון האירוע בכל תנאי שטח ובכל מזג אויר.

לסיכום, אל תתנו למזג האוויר הקיצי הישראלי להרתיע אתכם. עדיין ניתן לקיים אירועים חגיגיים, כנסים מקצועיים ועוד, באווירה קיצית מהנה עם ניחוח של חופשה, במגוון מקומות בטבע שיספקו לכם את הנוף המושלם והאווירה שתמיד חלמתם עליה, או כנס מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, במזג אויר מושלם, באמצעות השכרת אוהלים איכותיים, בטיחותיים, עם האמצעים המתקדמים ביותר כדי לארח את המוזמנים בתנאים האופטימאליים הקיימים ובאווירה צוננת, גם כאשר שוררות בחוץ טמפרטורות גבוהות עם אחוזי לחות גבוהים.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.