לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

הפקת אירועים בחורף וחימום נייד

   

החורף הוא שגרה מבורכת להפקת אירועים. השגרה הארוכה והנוחה מפנה זמן נח דווקא לאירועים שוברי שגרה. כך ניתן למצוא אירועי חורף רבים הממלאים את הלוח החודשי.
אבל רגע לפני שאנו רצים לתכנן עוד אירוע חורפי משמח ביומן, חשוב שנדע לתכנן את הפקת האירועים בחורף בהתאמה.

אבל מה כבר יכול להיות?

כל מי שרגיל לערוך אירועים בחורף, בטבע או אירוע גדול בביתו, נתקל בתופעה: החורף והקור מגיעים ואנו זקוקים לחימום עבור קהל המשתתפים. יחד עם זאת, מזג האוויר לא תמיד מאפשר לפתוח חלון כשהגשם סוער, ומצד שני כאמור הציבור זקוק לחימום או מיזוג אוויר.
או קחו לדוגמא את הזוג המאושר שהחליט להינשא בעונת החורף ב’חלל בטבע’, כפי שהוא הגדיר זאת. אז חשבנו שהכול מושלם והזוג הצעיר דמיין וחלם, אך צריך לתכנן את האירוע היטב: בהתאמה ליום בהיר ושמשי או ליום קריר וגשום, כולל עם הגנה מפני הגשם וחימום נייד.

כך גם כנס בחירות ספונטני במקום לא שגרתי, עלול להיתקל בקור מקפיא, ושלא נדבר על מעמדי ‘הנחת אבן הפינה’ המוניים. וכן, הסיכון קיים גם המקרה לא פחות נפוץ באירוע אשר מתקיים בחג הסוכות: חג הסוכות נושק לעונת הסתיו וישנם שנים בהם ממש קר בסוכות. בחג הסוכות מתקיימים לא מעט אירועים, וכאשר מדובר במשתתפים שומרי מצוות המתארחים בסוכה, הפתרון יהיה חימום נייד לאירועים.

ובכן הפתרון האולטימטיבי לאירועים כאלה ואחרים הנערכים בחורף יהיה חימום נייד.
מתקני חימום נייד מאפשרים לנו ליהנות מאירועים בעונת החורף גם כאשר מדובר בקהל רב ובמזג אוויר לא צפוי. מתקני חימום נייד ינעימו לנו את האירוע בתוספת אווירה נעימה ומתאימה.

מה הלו"ז?

האם תרצו שלפני תחילת האירוע המרכזי האורחים יוכלו “להתמנגל” ולהירגע במתחם ייעודי? האם אתם מארגנים מסיבה מקפיצה ורוצים לארגן לרוקדים גם אזור נעים ושקט עם פופים להתרעננות? או שאולי אתם מתכננים כנס יוקרתי ורוצים לארגן אזור נפרד לארוחה משותפת? כשאתם מתכננים את האירוע – חשבו על האזורים השונים שיהיו בו – ונסו להבין מתי תרצו שהאורחים יבלו בחוץ ומתי תעדיפו לכנס אותם בחלל סגור.

ייתכן כי תחליטו שדרוש לכם אוהל גדול אחד למשך כל האירוע, יכול להיות שתעדיפו לקיים חלק מהאירוע בחוץ ואת חלקו בתוך האוהל – או שבכלל תזדקקו לשני מתחמים סגורים ושונים לכמה חלקים ביום הגדול.

הפתרון לאירועים בחורף – חימום נייד

אז כן, אם חיפשתם חימום נייד לאירועים בעונת החורף, קבלו את ‘אוהלי ישראל’, החברה המובילה להשכרת פתרונות מיזוג וחימום לאירועים בעונת החורף, ורגע לפני החורף ועמו עונת האירועים וההפקות הגדולות של השגרה, אנו מזמינים גם אתכם להכיר את השירות שלנו עבור חימום נייד לאירועים בחורף.

שירותי חימום נייד לאירועים בחורף נבנים בהתאמה מושלמת עבור כל אירוע. בהתאם לגודל האירוע, הטמפרטורה בסביבה, כמות המשתתפים, רמת הבידוד ורמת המיזוג הקיימת במקום. כמו כן, קיימים סוגים שונים של אמצעי חימום כמו: תותחי חימום על ידי סלולר ולחילופין מערכות מיזוג שונות. אנו מספקים גם כן את התצרוכת האנרגטית (גנרטורים) במקרה הצורך, עבור אמצעי החימום הניידים. כמו כן, אנו מספקים אוהלים לאירועים וציוד מגוון נוסף.

חשוב לציין, כי כל השירות נעשה כולו על ידי צוות אוהלי ישראל. החל מההזמנה וההתאמה המרבית של סגנון החימום לאירוע וכלה בשינוע, חיבור, הפעלה ובדיקה של פתרונות החימום הניידים במקום לאורך כל האירוע.

הבלת"מים

ויש גם את האירועים הבלתי צפויים בחורף: בעונות הסתיו או באביב, האירועים האלו, רגע לפני שהם מתחילים, או דווקא בתוכם, אנו מגלים את המוזמנים יושבים כששיניהם נוקשות מקור. בדיוק למצבים כאלו ודומיהם קיימים אמצעי החימום הניידים לאירועים בחורף. אנו גאים להציג את השירות הייחודי שלנו עם מלאי מרשים של אמצעי חימום ניידים, זמין, נגיש, נגיע ישירות לאירוע שלכם עם אנשי הצוות המקצועיים שלנו.

פתרונות חימום וקירור לאירועים

למה דווקא אנחנו?

בחברת ‘אוהלי ישראל’ מתמחים במגוון פתרונות לאירועים. מעטפת השירותים הרחבה שלנו הכוללת מתקני חימום ניידים, מאפשרת לכם לחבור לחברה איכותית המספקת גם גנרטורים ואוהלים לאירוע שלכם, כמו גם פתרונות נוספים. אנו מזמינים גם אתכם ליהנות ממגוון המוצרים שלנו ומשירות בהתאמה מדויקת עבורכם.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.