לקבלת הצעת מחיר מלאו הטופס

X

איך להפיק אירוע משפחתי במהירות

   

כולנו יודעים עד כמה ארגון של אירוע משפחתי טוב הוא משימה הדורשת הכנות רבות ותכנון מדוקדק. כאשר מתכננים אירוע בחצר או בטבע, הפקת האירוע דורשת עוד יותר הכנות מהרגיל, אך יחד עם זאת מאפשרת לנו לקיים אירועים במקומות שנוחים לנו כמו חצר ביתנו או לחילופין במקומות מיוחדים ולא שגרתיים בטבע. השכרת אוהל לאירועים, מזגנים ניידים וגנרטורים לאירועים, כל אלו עשויים להישמע לנו מלחיצים, אך בעזרת חברת “אוהלי ישראל” כל אירוע חוץ יהיה מפואר, חגיגי, ויחד עם זאת פשוט וקל להפקה, גם אם יש צורך להפיק אירוע במהירות.

אירועים בדקה ה- 90

אמנם ישנם מעט סוגים של אירועים שנוכל להשקיע בהכנות לקראתם זמן רב, כמו חתונה או בר מצווה לדוגמה, אך בחלק מהמקרים נצטרך להתנהל במהירות, אחרת נרגיש שבנוסף לעיסוקנו האינסופיים בפרנסה וטיפול במשפחה יש לנו גם ג’וב נוסף בהפקת אירועים. חינה, ברית מילה, בריתה ואירועי אבל, הם דוגמאות לאירועים שיצריכו מאיתנו היערכות מהירה, ובכל זאת ברור שלא נוכל להתפשר על האיכות. לכן חשוב מאוד לדעת כיצד להיערך במהירות להפקת כל סוג של אירוע משפחתי.

למה מיועדים מזגנים ניידים?

מזגנים ניידים להשכרה מאפשרים פתרון קירור לחודשי הקיץ. אם אנחנו מארגנים אירוע בחוץ בימי הקיץ החמים זו האחריות שלנו לדאוג לכך שהמוזמנים ישהו במקום נעים ויעבירו את הזמן בכיף ובנוחות, אחרת, הם ימהרו לעזוב את האירוע ובזה אנחנו בוודאי לא מעוניינים. לטובת אירוע מוצלח, אתם צריכים ליצור קשר עם חברת השכרת מזגנים למשך שעות האירוע ולבחור את המזגנים המתאימים ספציפית לאירוע שלכם, כמובן. טמפרטורה מתאימה תפחית את מספר האורחים המיוזעים והסובלים שיהיו לכם ותעלה באופן משמעותי את סיכויי הצלחת האירוע.

הפקת אירוע משפחתי בחוץ

לשואפי השלמות שבינינו, המעוניינים להחליט על כל הפרטים עד לפרט האחרון בתכנון האירוע, הפקה מהירה אך איכותית ובסטנדרט גבוה היא משימה אפשרית בהחלט כשבוחרים בבעלי המקצוע המתאימים. תוכלו לבחור ולעצב את האווירה המתאימה ביותר עבור המשפחה שלכם, החל מבחירה בין מגוון אוהלים להשכרה לאירועים, בחירת הריהוט לאירוע והחלטה על קייטרינג, אך תידרשו גם לדאוג לפרטים טכניים חשובים כמו השכרת מזגנים ניידים והשכרת גנרטור.

להחליט כבר מההתחלה

לפני שתתחילו להתרוצץ בין מקומות אפשריים לקיום האירוע, לחפש אוהל לאירועים להשכרה או לברר על מחיר מזגן נייד, חשוב שתבצעו כמה החלטות חשובות שבלעדיהן המאמצים שתשקיעו יהיו לשווא:
• החלטה על מספר המוזמנים – חשוב מאוד לערוך רשימת מוזמנים כבר מהרגע הראשון לתכנון האירוע. חשוב מאוד לדעת את סדר הגודל של האירוע, מה שישפיע על בחירת גודל האוהל, גודל ועוצמת מזגנים ניידים מתאימים וגם על השכרת גנרטור במידת הצורך, בהתאם למיקום האירוע.
• מיקום האירוע – ההחלטה על איזור האירוע נקבעת לרוב למגורי המשפחה, ובכל זאת כדאי להחליט אם עורכים אותו ליד בית הסבתא או האמא, לדוגמא.
• הגדרת תקציב – כולנו יודעים שהפקת אירוע יכולה להתחיל מתקציב נמוך ביותר אם בוחרים באירוע ביתי לדוגמה, וגם יכולה להסתכם בסכומים גבוהים ביותר. בסופו של דבר התקציב תלוי בכם, וחשוב שתחליטו עליו מראש, שכן החלטה זו תשפיע על כל ההחלטות שתקבלו לאחר מכן.

קביעת התאריך והמיקום לאירוע

ההחלטה הבאה החשובה ביותר היא קביעת התאריך והמקום המדויק לאירוע. מהרגע שתקבעו את הפרטים האלו תוכלו להתחיל לסמן “וי” ברשימת המשימות שלכם. בקיום אירוע בטבע או בחצר ביתכם, חשוב מאוד שמיד עם קביעת התאריך תתחילו להיערך להשכרת הציוד הנחוץ לאירוע. הציוד שחשוב ביותר להזמין הוא למעשה הציוד שיאפשר לכם לארח בצורה מוצלחת, ולכן חשוב שתבחרו בהקדם אוהל לאירועים להשכרה ושתתאמו השכרת מזגנים ניידים, במיוחד לקירור בקיץ, אך מומלץ גם לחימום בחורף וגם בעונות המעבר, ליתר בטחון. כמו כן חשוב לברר לגבי גנרטורים לאירועים ולתאם השכרת גנרטור לאירוע, במידת הצורך.

ייתכן שמשימות אלו נשמעות לכם מורכבות ומסובכות, אך בעל מקצוע מתאים יכול לעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר במהירות.

אוהלים לאירועים

ישנם סוגים רבים של אוהלים, אשר לרוב מוכרים לנו כאוהלים לבנים לאירועים: אוהלים לחינות, אוהלים להפקות אירועים, אוהלים לאירועים בטבע, לחתונות, ולרוב עולה בראשנו תמונה של אוהל גדול ואפילו אוהל ענק.

אוהלים לאירועים הם אוהלים מעוצבים ובעלי חזות חגיגית התורמת לאווירת האירוע. השכרת אוהל אירועים נחוצה במקרים רבים, אם למשל יש צורך ליצור מרחב הניתן למיזוג הדבר מתאפשר באמצעות אוהל. כמו כן אוהל יעיל לצורך יצירת הצללה מפני השמש או לחילופין הגנה מגשמים. השכרת אוהל אירועים מאפשר ליצור מרחב מואר גם בשעות הלילה החשוכות, וכן הוא מהווה אמצעי ליצירת פרטיות.

איך לבחור אוהל לאירוע

בחירת אוהל לאירועים תלויה במספר משתנים: חשוב מאוד לדעת עוד לפני בחירת האוהל את גודל האירוע ומספר המוזמנים, שכן אלו ישפיעו על גודל האוהל הנחוץ. כמו כן יש להעריך את תנאי מזג האוויר הצפויים ביום האירוע ומתוך כך להיערך במידת הצורך עם מערכת מיזוג אוויר. כמו כן חשוב שתדעו כמובן רמת האיכות הרצויה לכם. קיימים סוגים רבים של אוהלים לאירועים, החל מאוהל קטן ועד לאוהל ענק לאירועים ומומלץ מאוד להיעזר בבעלי מקצוע לצורך בחירת האוהל המתאים עבור האירוע שלכם.

מיזוג אוויר

קיימים מספר פתרונות חימום וקירור עבור אירועים בחודשי הקיץ והחורף, אשר אחד המוצלחים מביניהם, במיוחד באירוע המתקיים באוהל הוא מזגנים ניידים. השכרת מזגנים ניידים לאירועים נעשית פופלארית יותר ויותר, שכן זוהי הדרך ליצור טמפרטורה אחידה ונעימה בכל חללי האוהל, דבר אשר משפיע מאוד על נוחות האורחים ועל האווירה באירוע. כמובן שהשכרת מיזוג לאירועים צריכה להתבצע בייעוץ מקצועי, על מנת להתאים את אמצעי המיזוג הנייד לגודל האירוע ולעונה בה הוא מתרחש.

השכרת גנרטור

כיום ניתן לקיים אירועים בכל מקום באמצעות השכרת גנרטורים. באירוע הנערך בטבע או במקום אחר הדורש אספקת חשמל, הגנרטור הוא שמספק את החשמל למערכת התאורה, חימום האוכל, מערכות הגברת המוסיקה, המיזוג וכו’, ולכן השכרת גנרטור היא מרכיב הכרחי בהפקת אירוע באוהל. גם כאשר קיימת אספקת חשמל במקום האירוע, מומלץ להשכיר גנרטור חירום על מנת להבטיח שלא יהיו תקלות חשמל באירוע, שכן תקלות באספקת החשמל עשויות להחריב אירוע שלם. התאמת הגנרטור לאירוע מתבצעת בהתאם לגודל האירוע וכמות החשמל שהוא צפוי לצרוך.

בחירת ספק לציוד

בהפקה מהירה של אירוע מומלץ מאוד להזמין את כל הציוד הדרוש מספק אחד העוסק בכל התחומים הנדרשים עבור האירוע, וכדאי לבחור בספק המקפיד על איכות הציוד, שכן באירוע עצמו אין זמן לפתור תקלות ולהתעסק עם תיקונים, הכול חייב להיות מוכן ומתופעל במשך כל האירוע.

בחברת “אוהלי ישראל” תוכלו להזמין את כל הציוד הדרוש לכם להפקת האירוע ברמת איכות גבוהה ביותר. אנו מספקים אוהלים לאירועים בגדלים וסוגים שונים, מזגנים להשכרה, ריהוט לאירועים וכן מציעים גנרטורים למכירה או לחילופין השכרת גנרטור. כמו כן אנו מספקים את כל שירותי ההתקנה והפירוק הדרושים תוך הקפדה על סטנדרט שירות גבוה.

אירוע משפחתי

איך ממשיכים מכאן?

לאחר שתשלימו את המשימות שתוארו לעיל, תוכלו לפנות להחלטות נוספות שבוודאי מוכרות לכם יותר, כמו בחירת ריהוט לאירוע, תיאום קייטרינג והזמנת האורחים. בכל הקשור לבחירת הריהוט לאירוע, חברת “אוהלי ישראל” תעמוד לשרותכם גם בנושא זה, באספקת הציוד והשירות ברמה הגבוהה ביותר בכל הקשור להשכרת אוהלים לאירועים, השכרת מזגנים ניידים ואספקת גנרטור. ביחד נוכל לעזור לכם להפיק אירוע במהירות, ואנחנו תמיד עומדים לרשותכם.

אוהלי ישראל
אוהלי ישראל

משכירים אוהלים, ציוד לאירועים ובמות כבר 20 שנים במקצועיות ובאחריות.